Для формування складу Ради з питань внутрішньо переміщених осіб оголошується набір членів Ради.
Відповідно до розпорядження начальника Білокуракинської селищної військової адміністрації Сватівського району Луганської області від 14.04.2023р. № 36 при Білокуракинській селищній військовій адміністрації з метою вирішення питань пов’язаних із реалізацією державної політики у сфері захисту прав внутрішньо переміщених осіб створюється Рада з питань внутрішньо переміщених осіб.
Для формування складу Ради оголошується набір членів Ради.
До складу Ради можуть входити громадяни України, яким виповнилось 18 років і які проживають на території Білокуракинської селищної територіальної громади і які є внутрішньо переміщеними особами, що обліковані на території України, та/або є представниками суб’єктів господарювання, що перемістилися внаслідок військової агресії РФ проти України** та/або є постраждалими внаслідок військової агресії РФ проти України, та/або є представниками місцевих, регіональних, національних чи міжнародних організацій, які реалізують проєкти у сфері захисту прав ВПО та цивільного населення, яке постраждало внаслідок військової агресії РФ проти України на території Білокуракинської територіальної громади, та/або є працівниками Білокуракинської селищної військової адміністрації Сватівського району Луганської області.
Всі бажаючі можуть подати такі документи:
- Заява;
- Мотиваційний лист кандидата;
- Резюме та автобіографія кандидата;
- Згода на обробку персональних даних;
- Затверджена керівником або іншою уповноваженою особою інформація за останні 6 місяців про діяльність інституту громадянського суспільства у відповідності до цільового спрямування діяльності Ради, який делегує свого представника до складу ради (для кандидатів від громадських та благодійних організацій);
- Відомості з ЄДР про зміну місцезнаходження суб’єкта господарювання документальне підтвердження сплати податків до бюджету (для представників переміщеного бізнесу в Раді);
- Рішення про делегування кандидата до складу Ради (для кандидатів від суб’єктів господарювання або громадських та благодійних організацій).
Документи приймаються до 23 квітня 2023р.за адресою:
м. Житомир пл. Польова, 8 каб. 100 або
скан-копії на електронну пошту: [email protected]